top of page
  • תמונת הסופר/תרונית לבנת

פילאטיס לגיל הזהב

מה הופך את אימוני הפילאטיס לאחת משיטות האימון האפקטיביות ביותר לאוכלוסיית גיל הזהב? על פילאטיס לבני ובנות גיל הזהב בשורות שלפניכם.


שמירה על כושר בגיל הזהב

שמירה על כושר גופני הינה חיונית בכל גיל, וזאת במידה ותרגילי הכושר הגופני מיושמים בהתאם למצבו הגופני והבריאותי של המתאמן. בקרב אוכלוסיות מבוגרות יותר, מרבית הפעילויות הגופניות עלולות להקשות על הגוף ולהוביל בחלק מהמקרים לפציעות ופגיעות גופניות מיותרות. אחת מהדרכים העומדות לרשות בני ובנות גיל הזהב, בכל הנוגע לשמירה על כושרם הגופני, היא באמצעות אימוני פילאטיס הנחשבים לסוג של פעילות ספורטיבית מעודנת אותה ניתן להתאים לכל אחד ובכל גיל.


אימוני פילאטיס לגיל הזהב- כל היתרונות

אימוני פילאטיס לגיל הזהב, המיושמים באמצעות סדרת תרגילים קצרה, מעמידים לרשות המתאמנים והמתאמנות מגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • שיפור היציבות ושיווי המשקל- אימוני פילאטיס לגיל הזהב מתמקדים בחיזוק מרכז הגוף (שרירי הליבה), וזאת תוך שמירה מרבית על מפרקי הגוף השונים. אימון זה מאפשר לבני ובנות גיל הזהב, להשיג שליטה טובה יותר על התנועתיות של גופם, וזאת באמצעות שיפור היציבות ושיווי המשקל.

  • מניעה והפחתה של כאבים שונים- שיטת הפילאטיס מסייעת לאוכלוסיית גיל הזהב להתמודד עם מגוון רחב של כאבים הקשורים לגיל הכרונולוגי. תרגילי הפילאטיס השונים המיושמים במהלך האימון תורמים להפחתת העומס על המפרקים, וכל זאת תוך שמירה על התנועתיות והגדלת טווח התנועה.

  • הפחתת הסיכון מפני נפילות, מעידות ופציעות גוף שונות

  • חיזוק שרירי קרקעית האגן, דבר המקל על בעיות של בריחת שתן בגילאים מתקדמים

  • טיפול בבעיות של צפיפות עצם באמצעות תרגילים המיועדים לבניית עצם ומניעת אוסטיאופורוזיס

  • שיפור היכולת הקוגניטיבית, לרבות, יכולת הריכוז

שיטת הפילאטיס הוכיחה את עצמה לאורך כל שנותיה (מיום המצאתה) כשיטת אימון אפקטיבית גם לצרכי שיקום וטיפול הגוף לאחר פציעות וניתוחים שונים. כפועל יוצא מכך, שיטת הפילאטיס מיועדת למגוון רחב של אוכלוסיות, לרבות, אוכלוסיית גיל הזהב. כיום, יותר ויותר נשים וגברים מקרב בני ובנות גיל הזהב, נוטלים חלק מאימוני פילאטיס המותאמים למצבם הגופני וגילם הכרונולוגי.

logo_final_update.png
bottom of page